Czy poszukujesz rozwiązań, które przyśpieszą pracę sekretariatu i administracji?
Czy wiesz, jak nowe prawo ułatwia prowadzenie biznesu w czasach pandemii?
Czy jesteś ciekaw, jakie zmiany w zakresie komunikacji z przedsiębiorcami wprowadziła lub zamierza wprowadzić administracja publiczna?
Organizator webinaru:
Patron medialny webinaru:
Program webinaru
I. PRAWNE ASPEKTY PROWADZENIA FIRMY.
Prawa i obowiązki przedsiębiorcy – o czym należy pamiętać? Zawieranie umów, sprawozdania finansowe, zgłaszanie zmian do CEIDG i KRS.
II. CZY PRAWO NADĄŻA ZA TECHNOLOGIĄ?
Analiza przepisów prawa, które umożliwiają prowadzenie spraw online. Podpis elektroniczny a podpis kwalifikowany. Forma dokumentowa a forma pisemna. ePUAP a dostawcy prywatni.
III. PRZEGLĄD NARZĘDZI LEGAL TECH, KTÓRE USPRAWNIAJĄ PROWADZENIE BIZNESU.
4 najważniejsze narzędzia, które znacząco przyśpieszą prawne aspekty prowadzonej działalności gospodarczej.
IV. KOMUNIKACJA Z ADMINISTRACJĄ PUBLICZNĄ.
Przedstawienie e-usług oferowanych przez administrację publiczną. Omówienie planów Ministerstwa Cyfryzacji i Unii Europejskiej na najbliższe lata.
Członek zarządu LawBiz Technology sp. z o.o. Prawnik, konsultant ds. transformacji cyfrowej. Specjalista w dziedzinie Legal Tech. Wykładowca WSB w Poznaniu.
Podczas pandemii COVID-19 wszelkie formy zdalnego prowadzenia spraw z obszaru prawa, administracji, księgowości stały się niezwykle popularne. Choć gospodarka jest już odmrażana, widmo powrotu pandemii i ryzyko powtórki sytuacji wymusza na przedsiębiorcach szybszą digitalizację i częstsze działania online. Biznes musi funkcjonować dalej, już w nowym, cyfrowym otoczeniu.
Jednocześnie w ostatnich latach administracja publiczna stara się ułatwić przedsiębiorcom kontakty z urzędami wprowadzając usługi elektroniczne. Za tymi zmianami podąża branża IT wprowadzając na rynek nowe, innowacyjne usługi.