Zapraszamy na webinar „Firma online od A – Z”
Zapraszamy na organizowany we współpracy z Payhelp webinar “Firma online od A – Z”.
Odbędzie się on we wtorek, 3 marca o godzinie 16:00.
- Czy poszukujesz rozwiązań, które przyśpieszą pracę sekretariatu i administracji?
- Czy wiesz, jak nowe prawo ułatwia prowadzenie biznesu w czasach pandemii?
- Czy jesteś ciekaw, jakie zmiany w zakresie komunikacji z przedsiębiorcami wprowadziła lub zamierza wprowadzić administracja publiczna?
Jeżeli na którekolwiek z pytań odpowiedziałeś „TAK” – ten webinar jest dla Ciebie.
Program webinaru
I. CZY PRAWO NADĄŻA ZA TECHNOLOGIĄ?
Analiza przepisów prawa, które umożliwiają prowadzenie spraw online. Podpis elektroniczny a podpis kwalifikowany. Forma dokumentowa a forma pisemna. ePUAP a dostawcy prywatni.
II. PRZEGLĄD NARZĘDZI LEGAL TECH, KTÓRE USPRAWNIAJĄ PROWADZENIE BIZNESU.
4 najważniejsze narzędzia, które znacząco przyśpieszą prawne aspekty prowadzonej działalności gospodarczej.
III. KOMUNIKACJA Z ADMINISTRACJĄ PUBLICZNĄ.
Przedstawienie e-usług oferowanych przez administrację publiczną. Omówienie planów Ministerstwa Cyfryzacji i Unii Europejskiej na najbliższe lata.
Webinar poprowadzi Bartłomiej Majchrzak, prawnik, współtwórca aplikacji Umownik.