Zapraszamy na webinar „Firma online od A – Z”

Zapraszamy na organizowany we współpracy z Payhelp webinar “Firma online od A – Z”.

Odbędzie się on we wtorek, 3 marca o godzinie 16:00.

  • Czy poszukujesz rozwiązań, które przyśpieszą pracę sekretariatu i administracji?
  • Czy wiesz, jak nowe prawo ułatwia prowadzenie biznesu w czasach pandemii?
  • Czy jesteś ciekaw, jakie zmiany w zakresie komunikacji z przedsiębiorcami wprowadziła lub zamierza wprowadzić administracja publiczna?

Jeżeli na którekolwiek z pytań odpowiedziałeś „TAK” – ten webinar jest dla Ciebie.

Program webinaru

I. CZY PRAWO NADĄŻA ZA TECHNOLOGIĄ?

Analiza przepisów prawa, które umożliwiają prowadzenie spraw online. Podpis elektroniczny a podpis kwalifikowany. Forma dokumentowa a forma pisemna. ePUAP a dostawcy prywatni.

II. PRZEGLĄD NARZĘDZI LEGAL TECH, KTÓRE USPRAWNIAJĄ PROWADZENIE BIZNESU.

4 najważniejsze narzędzia, które znacząco przyśpieszą prawne aspekty prowadzonej działalności gospodarczej.

III. KOMUNIKACJA Z ADMINISTRACJĄ PUBLICZNĄ.

Przedstawienie e-usług oferowanych przez administrację publiczną. Omówienie planów Ministerstwa Cyfryzacji i Unii Europejskiej na najbliższe lata.

Webinar poprowadzi Bartłomiej Majchrzak, prawnik, współtwórca aplikacji Umownik.

Organizatorzy webinaru

Umownik
Payhelp - Skuteczna windykacja należności online

Zostaw komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *